Bestellen

Hoe kan ik contact opnemen met de verantwoordelijke van mijn regio om een project, kostenberekening of plan te bespreken ?

Door te bellen naar 056 77 58 21 komt u in contact met het hoofdkantoor. Een Storacon-expert zal contact met u opnemen om uw behoeften te bepalen en de beste oplossing te bieden.

Hoe maak ik een account aan op storacon.be ?

Als u uw eerste bestelling plaatst, moet u een account aanmaken op de website. Als u al klant bent bij Storacon, moet u nog steeds een account aanmaken. Bovenaan het scherm, in de sectie "Mijn account", ziet u de boodschap "Maak een account aan". Klik hierop om naar het formulier voor het aanmaken van een account te gaan. Natuurlijk vult u het formulier alleen in bij het plaatsen van de eerste bestelling.

Kan ik bestellen zonder tussenkomst van een vertegenwoordiger ?

Er zijn twee verschillende manieren om te bestellen. U kan direct bestellen op de Storacon-website of telefonisch bestellen door contact op te nemen met onze klantenservice. Die kan u bereiken op 056 77 58 21.

Hoe plaats ik mijn eerste bestelling op de Storacon-website ?

Wanneer u de gewenste producten hebt gevonden, voegt u ze toe aan het winkelmandje en bevestigt u uw bestelling. Als het uw eerste bestelling is, moet u een account aanmaken op de website. Ook als u al klant bent bij Storacon, moet u nog steeds een account aanmaken. Volg de instructies op het scherm om uw bestelling en leveringsadres te bevestigen. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur contact met u op voor technische details of om een bezoek van een vertegenwoordiger te regelen.

Hoe betaal ik voor mijn bestelling ?

Voor bestellingen onder € 100 exclusief btw en voor nieuwe klanten :

  • De betaling moet volledig zijn voldaan voordat de goederen worden geleverd.

Voor alle andere bestellingen :

  • De betaling moet in termijnen worden voldaan
    • Een eerste betaling van 30% bij bevestiging van de bestelling
    • Een tweede termijn van 40% bij levering
    • Het resterende bedrag moet worden betaald bij ontvangst van het product

Aanvaarde betalingsmethoden :

  • Bankoverschrijving
  • Bankcheque
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)
  • Debetkaart (Bancontact/Mister Cash)

Let op : voor bestellingen via onze website wordt uw creditcard pas gedebiteerd wanneer de artikelen worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling opvolgen ?

Als u uw bestelling wil opvolgen, kan u contact opnemen met onze klantenservice op 056 77 58 21.

U kan de status van uw bestelling ook controleren in het gedeelte "Bestellingen" van uw account.

Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling heb geplaatst ?

Neem contact op met onze klantenservice op 056 77 58 21. Als de bestelling nog niet is verzonden, wordt deze gecorrigeerd en krijgt u een bevestiging toegestuurd.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is verwerkt?

Controleer eerst of u uw bestelling hebt gevalideerd, d.w.z. dat het bericht "Bedankt voor uw bestelling" op uw scherm verschijnt na de samenvattings- en validatiepagina van de bestelling. Uw winkelmandje is nu leeg. U hebt een bevestigingsmail ontvangen met uw internetbestelnummer en de details van uw bestelling. Daarnaast neemt onze klantenservice opnieuw contact met u op om de informatie en toegangsvoorwaarden voor levering te bevestigen.

Zijn de prijzen exclusief btw?

Prijzen zijn exclusief btw, af fabriek en montage.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kan ik het terugvinden ?

U kan een nieuw wachtwoord aanmaken op onze website. Hoe doe ik dat ? Ga naar www.storacon.be en klik op "Wachtwoord vergeten ?" Voer uw e-mailadres in het daarvoor bestemde veld in en klik op "wachtwoord opvragen". U ontvangt direct een NIEUW wachtwoord in uw inbox.

Wat betekent de kleine "V" achter de Storacon-referentie in de prijstabel ?

Als je een "V"-teken achter een referentie ziet staan, betekent dit dat het om een volumineus product gaat en nodigen we u uit om het hoofdkantoor te raadplegen via 056 77 58 21. Dit is belangrijk voor de transportkosten, omdat het een extra toeslag genereert en het normale tarief niet kan worden toegepast.

Wat betekenen de sterretjes rechts van de Storacon referentie in de prijstabel ?

Als u een referentie gevolgd door een sterretje ziet, betekent dit dat deze referentie niet op voorraad is en niet binnen 48 uur kan worden geleverd, maar op bestelling wordt gemaakt en een levertijd van 4 weken heeft. Neem voor meer informatie contact op met het hoofdkantoor op 056 77 58 21.

Loading...